لالایی ها و اشعار کودکانه

لالایی تهرانی

1389/12/23 2:34
نویسنده : سارا
11,779 بازدید
اشتراک گذاری

من در این لالایی حالگیری از "لولو" رو با استفاده از بابای نی نی خیلی دوست دارم

لالایی تهرانی

لالالالا، گلم بودی.
عزیز و مونسم بودی.
برو لولوی صحرایی.
از این بچه م چه می خوایی؟
لالالالا گل نسرین
بیرون رفتین، درو بستین
منو بردین به هندستون
شوهر دادین به کردستون.
بیارین تشت و آفتابه
بشورین روی شهزاده.
که شهزاده خدا داده
لالالالا، گل چایی
لولو! از من چه می خوایی؟
که این بچه پدر داره
که خنجر بر کمر داره.

برگرفته از کتاب لالایی های ایران کتابک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان غزل
21 اسفند 89 21:40
سلامممممممممممم
من شمارو لينك كردم شما هم اگه دوست داشتيد من رو لينك كنيد


مرسی عزیزم ! حتما این کارو می کنم.
زهرا
21 اسفند 89 23:43
سلام خوش به حال فرزند شما كه مامانش انقدر لالايي بلده حتما بچه خوش خوابي ميشه موفق باشي


ههه هههه مرسی گلم !!
مریم
23 اسفند 89 1:45
سلاممممممممم
عاشقتم با این لالائی هات
مرسییییییییییییییییی گلم
دوست دارم
بازم بنویس


مرسی مریم گلم! شرمندم کردی! حتما بازم میزارم . دوست دارم بوسسس
آوا
23 اسفند 89 2:23





مرسی بابت تشویق هاتون دوستای گلم! بوسس
وبلاگ آموزشی برای مادران
23 اسفند 89 3:31
سلام عزیزم
خوبی؟
خسته نباشی


مزسی گلم تو هم خسته نباشی! بوسس
یاسمن
23 اسفند 89 18:48
مرسی به خاطر لالایی ها. اتفاقا من برای پیدا کردن لالایی مشکل داشتم لالایی هایی که بلد بودم ریتمیک بود و بیشتر شبیه به ترانه بود و یا از کتاب گرفته بودم. که سوز و حال لالایی محلی را نداشت. من با اجازتون شما رو لینک کردم .


ممنون عزیزم از تشویقات و ممنون از اینکه لینکم کردی بازم لالایی میزارم سر بزن! بوس
مامان کیان و کارین
24 اسفند 89 13:56
سلام گلم !!
خیلی قشنگ بود .
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم ، به ما یه سر بزن . خوشحال می شیم .


سلام حتما عزیزم !
اسم نی نی هات خیلی قشنگه عزیزم!
ملیحه
25 اسفند 89 1:42
سلام چه لالایی های قشنگی .نشنیده بودم تا حالا.این وقت شب به من چسبید.ممنون


مرسی گلم قابلی نداشت خوشحالم خوشت اومده