لالایی ها و اشعار کودکانه

لالایی ماه و مهتاب

1389/12/19 0:28
نویسنده : سارا
10,955 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز خواستم با یک شعر در مورد لالایی شروع کنم شعر قشنگیه امیدوارم خوشتون بیاد

لالایی ماه و مهتابه
لالایی مونس خوابه
لالایی قصه ی گل هاس
پر از آفتاب پر از آبه
لالایی رسم و آیینه
لالایی شعر شیرینه
روون و صاف و ساده
زلال مثل آیینه
لالایی گرمی خونه
لالایی قوت جونه
لالایی میگه:یک شب هم
کسی تنها نمی مونه
لالایی آسمون داره
گل و رنگین کمون داره
توی چشمون درویشش
نگاهی مهربون داره
لالایی های ما ماهه
بدون ناله و آهه
بخون لالایی و خوش باش
که عمر غصه کوتاهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم
19 اسفند 89 1:55
سلام عزیزم..............خیلی وبلاگتو دوس دارم بازم لالائی بذار آخه درسا عادت داره آگه شب برا شعر یا قصه نخونم خوابش نمیبره با اجازه لینکتون کردم.........
آوا
19 اسفند 89 2:12
مرسی
لالایی
19 اسفند 89 2:19
مرسی مریم جونم! شما مادر خوبی هستی که هنوز برای دختر کوچولوت لالایی می گی
لالایی
19 اسفند 89 2:24
مرسی آوا جونم
وبلاگ آموزشی برای مادران
19 اسفند 89 9:48
لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشي هميشه در برم باشي



لالالالا گل آلو درخت سيب و زرد آلو

لالالالا گلي دارم به گاچو بلبلي دارم

lمرسی گلم الان تو وب بنام خودت میذارم

لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل زيره بابات دستاش به زنجيره



لالالالا گلم لالا بخواب اي بلبلم لالا

لالالالا گل لاله دوست داریم من وعمه

لالالالا گل دشتي همه رفتن تو برگشتي

خداوندا تو پيرش كن خط قرآن نصيبش كن



لالالالاگلم باشي بزرگ شي همدمم باشي

كلام الله تو پيرش كن زيارتها نصيبش كن



لالالالاگل زردم نبينم داغ فرزندم

خداوندا تو ستاري همه خوابن تو بيداري

به حق خواب و بيداري عزيز م را نگه داري



لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چيني بياره قند و دارچينی


تو این وب پیداش کردمhttp://pooyan.niniweblog.com/


وبلاگ آموزشی برای مادران
19 اسفند 89 9:50
ساعت 4 صبح دیدم پر بازدید ترین وب شدی

واقعا تبریک می گم

فقط اگه ناراحت نمی شی ... یه چیزی بگم

قصد دخالت نیستا
اما اگه روش کارتون این نیست

هر نظری در همون جا قابلیت داره تا نویسنده وبلاگ نظرشو درج کنه

و نیازی نیست یه کامنت جداگانه گذاشته بشه



چشم
goli
19 اسفند 89 12:28
khili khoobeh!!!i


مرسی
وبلاگ آموزشی برای مادران
19 اسفند 89 13:08
اینجوری که گفتی چشم ... خجالت کشیدم

یعنی من .


چرا عزیزم این وبلاگ خودت عزیزم خوب کاری کردی گفتی عزیزم امشب هم لالایی که گذاشتی رو به نام خودت میذارم" دوست دارم" بوسسسسسسسسسسسسسس
ستاره
19 اسفند 89 22:18



مرسی!
وبلاگ آموزشی برای مادران
20 اسفند 89 1:14

منم دوستت دارم


مرسی شرمندم کردی بوسسسس بوسسسسس
مامان مريم
20 اسفند 89 11:06
سلام عزيزم.خوشحال شدم از اشنايي با شما.به وب اشپزي و تربيتي منم سر بزن.بوس.
www.niniman.niniweblog.com
اينم وب تربيتي که با مطالب تربيتي اموزشي به روز ه


سلام ! حتما ! باعث خوشحالی من است!